فاز موزیک

فاز موزیک | دانلود آهنگ جدید

فاز موزیک

فاز موزیک | دانلود آهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دنیا طلا
دانلود آهنگ جدید دنیا به نام طلا

آهنگ زیبای طلا که یکی از آهنگ های دنیا میباشد و رسانه فاز موزیک این آهنگ عالی و خوب را برای شما کاربران همیشگی فاز موزیک آماده کرده است
Download new music by Donya – Tala
دانلود آهنگ طلا از دنیا با کیفیت بالا و به همراه پخش آنلاین

+ متن آهنگ دنیا طلا

اگه میمونی که هیچ ، اگه نه که زود برو / اگه واست آدمی‌ از من بهتر بود برو

دلو بده بیاد پس دیگه داری زیاد دست /دست میکنی‌ حرف دلت توو چشمایِ سیاهت هست




دانلود آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128
دانلود آهنگ با کیفیت 64

متن آهنگ طلا دنیا :

»──♫──★|♥|★──♫──«
اگه میمونی که هیچ ، اگه نه که زود برو

اگه واست آدمی‌ از من بهتر بود برو
 ─★─ 

دلو بده بیاد پس دیگه داری زیاد دست

دست میکنی‌ حرف دلت توو چشمایِ سیاهت هست
» ──✿── «

بگو دیگه یه جواب سادست

بگو دِ بگو
 ─★─ 

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم

من دار و ندارمو سرِ این علاقه میدم
» ──✿── «

از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس

ارزش داره صد هزار دفعه‌ هم برات بمیرم
 ─★─ 

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم

من دار و ندارمو سرِ این علاقه میدم

» ──✿── «
از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس

ارزش داره صد هزار دفعه‌ هم برات بمیرم
 ─★─ 

کاری که تو باهام کردی غم نکرده

کسی‌ این کارو با دلم نکرده

» ──✿── «
کسی‌ غیر از تو منو اینجوری تا حالا

توویِ دریایِ عشق ولم نکرده
 ─★─ 

توویِ دریایِ عشق ولم نکرده

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم
» ──✿── «

من دار و ندارمو سرِ این علاقه میدم

از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس
 ─★─ 

ارزش داره صد هزار دفعه‌ هم برات بمیرم

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم
» ──✿── «

من دار و ندارمو سرِ این علاقه میدم

از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس
 ─★─ 

ارزش داره صد هزار دفعه‌ هم برات بمیرم

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم
» ──✿── «

من دار و ندارمو سرِ این علاقه میدم

از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس
 ─★─ 

ارزش داره صد هزار دفعه‌ هم برات بمیرم

ارزش داره ، ارزش داره
» ──✿── «

از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس

ارزش داره صد هزار دفعه‌ هم برات بمیرم
»──♫──★|♥|★──♫──«

دنیا طلا
 

نظرات (۱)

عالیه این آهنگ مرسی از وبلاگ خوبتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی